United in Diversity
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- Δημοσιεύθηκε : 28 Ιουνίου 2021
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 4060
United in Diversity
In the framework of teaching for inclusion and diversity and promoting European values in the world, we designed and elaborated a joint project entitled “United in Diversity” (“Unis dans la diversité”). As part of Erasmus+ ΚΑ3 programme “Teachers4Europe: Setting an Agora for Democratic Culture”, the main aim of this project is to promote awareness of EU`s value of respect for cultural and linguistic diversity and enhance their knowledge and understanding of diversity and unity in the whole world. The underlying theory that informs practice is that our European challenge relates to how students perceive and accept “other” people and how they perceive themselves as world citizens in a United world. This joint project is designed and developed in order to be implemented in three Greek primary schools, namely the 8th Primary School of Kifissia, the 5th Primary School of Agia Paraskevi (Helmeio) and the 2nd Primary School of Penteli as well as a school in Cyprus, the Episkopi Primary School in Limassol, a school in Ireland, the Aghamore National School in Ballyhaunis, a school in the UK, the Greek Primary School of London, a school in Malta, the QSI International School of Malta and a school in Japan, the Ivy Prep International School Team, in Tokyo. During the first sessions of this project, the students visit the official website of the European Union and browse through the learning materials. The students reflect on how the EU could change the way we see ourselves or the way we perceive others. The students also create padlets and drawings illustrating their self-perception. In the next steps, they create mind maps, posters, interactive presentations and communicate with the students of the partner schools to exchange best practices and novel ideas pertaining to unity and diversity. They also organise debates about the European concepts which are significant for their project. All the activities of the students of all the partner schools are presented in the blog of the project. The outcome of this project will be the promotion of respect of diversity as the optimum means of ensuring world peace. The participants will be provided with a better insight into the constructs of Unity and Diversity in order to enhance their critical thinking and creativity and to improve their communication and collaboration skills. Ultimately, this project will ensure that students will realize that they are citizens of the world and they should be united with their counterparts while exploring and preserving their cultural diversity.
Στο πλαίσιο της διδασκαλίας μας για την προώθηση των Ευρωπαϊκών αξιών και συγκεκριμένα της ενότητας και της διαφορετικότητας στον κόσμο, σχεδιάσαμε και εκπονήσαμε ένα κοινό σχέδιο με τίτλο «United in Diversity» («Unis dans la diversité»). Στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΑ3 Erasmus+ «Teachers4Europe: Setting an Agora for Democratic Culture», ο κύριος στόχος αυτού του έργου είναι να προωθήσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με την αξία του σεβασμού για την πολιτιστική και γλωσσική πολυμορφία και να βελτιώσει τις γνώσεις και την κατανόηση των μαθητών μας σχετικά με την ενότητα και την διαφορετικότητα σε ολόκληρο τον κόσμο. Η θεωρία στην οποία βασίζεται το πρόγραμμα και οι πρακτικές μας είναι ότι η Ευρωπαϊκή μας πρόκληση σχετίζεται με το πώς οι μαθητές αντιλαμβάνονται και αποδέχονται τους «άλλους» ανθρώπους και πώς αντιλαμβάνονται τους εαυτούς τους ως παγκόσμιοι πολίτες σε έναν ενωμένο κόσμο. Αυτό το κοινό σχέδιο έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί προκειμένου να εφαρμοστεί σε τρία Ελληνικά Δημοτικά σχολεία, δηλαδή στο 8ο Δημοτικό Σχολείο της Κηφισιάς, στο 5ο Δημοτικό Σχολείο της Αγίας Παρασκευής (Helmeio) και στο 2ο Δημοτικό Σχολείο της Πεντέλης καθώς και σε ένα σχολείο στην Κύπρο , το Δημοτικό Σχολείο Επισκοπής στη Λεμεσό, ένα σχολείο στην Ιρλανδία, το Εθνικό Σχολείο Aghamore στο Ballyhaunis, ένα σχολείο στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο του Λονδίνου, ένα σχολείο στη Μάλτα, το Διεθνές Σχολείο QSI της Μάλτας και ένα σχολείο στην Ιαπωνία, το Ivy Prep International School, στο Τόκιο. Κατά τις πρώτες συνεδρίες του προγράμματος, οι μαθητές επισκέπτονται τον επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και περιηγούνται στο εκπαιδευτικό υλικό. Οι μαθητές σκέφτονται πώς η ΕΕ θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον εαυτό μας ή τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τους άλλους. Οι μαθητές δημιουργούν επίσης padlets και σχέδια που απεικονίζουν την αυτο-αντίληψή τους. Στα επόμενα βήματα, δημιουργούν νοητικούς χάρτες, αφίσες, διαδραστικές παρουσιάσεις και επικοινωνούν με τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων για να ανταλλάξουν βέλτιστες πρακτικές και νέες ιδέες σχετικά με την ενότητα και τη διαφορετικότητα. Διοργανώνουν επίσης συζητήσεις για τις Ευρωπαϊκές έννοιες που είναι σημαντικές για το έργο τους. Όλες οι δραστηριότητες των μαθητών μας παρουσιάζονται στο ιστολόγιο United in Diversity, που έχει δημιουργηθεί από το σχολείο μας και συμμετέχουν όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία. Το αποτέλεσμα αυτού του έργου θα είναι η προώθηση του σεβασμού της διαφορετικότητας ως το βέλτιστο μέσο διασφάλισης της παγκόσμιας ειρήνης. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν μια καλύτερη αντίληψη για τις έννοιες της ενότητας και της διαφορετικότητας, προκειμένου να βελτιώσουν την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητά τους και να βελτιώσουν τις δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας τους. Τελικά, αυτό το πρόγραμμα θα βοηθήσει τους μαθητές μας να συνειδητοποιήσουν ότι είναι πολίτες του κόσμου και θα πρέπει να είναι ενωμένοι με τους άλλους ανθρώπους και ταυτόχρονα να αξιοποιούν και να διατηρούν την πολιτιστική τους ταυτότητα και ποικιλομορφία.
https://unitydiversityt4e.